سپهرداد

Hurtling through the dark night

سپهرداد

Hurtling through the dark night

سپهرداد

دارم نگاه می‌کنم. و چیز‌ها در من می‌روید. در این روز ابری چه روشنم و چه تاریک. همه‌ی رودهای جهان و همه‌ی فاضلاب‌های جهان به من می‌ریزد. به من که با هیچ پر می‌شوم. خاک انباشته از حقیقت است. دیگر چشم‌های من جا ندارد... چشم‌های ما کوچک نیست. زیبایی و زشتی کرانه ندارند...
@
قبل‌ها زیر عنوان وبلاگ می‌نوشتم: «می‌نویسم، پس بیشتر هستم». روزگاری بود که بودن و بیشتر بودن را خیلی دوست می‌داشتم. ولی گذشت. حقیقت عظیم لاتفاوت بودن بودنم و نبودنم من را به ولایت هوا فرستاد. اینکه حالا باز هم دارم می‌نویسم دیگر نه برای بودن و نه برای بیشتر بودن بلکه فقط برای عادت است.
@
ما همانی می‌شویم که پی در پی تکرار می‌کنیم؛ بنابراین فضیلت فعل نیست عادت است.
@
پیاده روی را دوست دارم. آدم‌ها را دوست دارم. برای خودم قانون‌های الکی ساختن را دوست دارم و به طرز غم انگیزی معمولی هستم...
@
و مرد آنگاه آگاه شود که نبشتن گیرد و بداند که پهنای کار چیست.
@
جاده. مسافر. سربازِ پنج صبح. دانشجوی ترم صفری. دختری که چشم هایش نمی درخشد. اندوه. نفرت. عشق. از همین‌ها...
@@@
هیچ گونه ثباتی در موضوعات و سبک نوشته‌های این وبلاگ وجود ندارد.
@@@
ستون پایین:
پیوندهای روزانه، معمولا لینک سایر نوشته‌های من است در سایت‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌ها و...
کتاب‌بازی، آخرین کتاب‌هایی است که خوانده‌ام به همراه نمره و شرح کوچکی که در سایت گودریدز روی‌شان می‌نویسم.
پایین کتاب‌بازی، دوچرخه‌سواری‌های من است و آخرین مسیرهایی که رکاب زده‌ام و در نرم‌آفزار استراوا ثبت کرده‌ام.
بقیه‌ی ستون‌ها هم آرشیو سپهرداد است در این سالیانی که رفته بر باد.

ایمیل: peyman_hagh47@yahoo.com
کانال تلگرام: https://t.me/sepehrdad_channel

بایگانی

تجاوز کسب و کار توست

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۴:۴۰ ق.ظ

... توی بلندگویت داد بزن: فنی توسط جان بر کفان ولایت فتح شد. و پیش خودت فکر کن که در فنی ناموس بچه فنی هاست و دوباره و سه باره و چندباره فتحش کن، به تسخیر خودت در بیاورش , و خوشحال باش و بغض آخر شب من به خاطر حماقت بی حد و حصرت را نبین...

  • پیمان ..

نظرات (۲۰)

سکوت
وقتی خوندمش ناخواسته دهنم قفل شد
باز آمدم چون عید نو تا قفل زندان بشکنم
تعریفش رو از یکی از دوستان شنیدم...
وحشیانه بود...
تکرار شد تاریخ...
چه روزی بود،چه روزی...هی راه بیفت بین بچه ها که سیگار دارین؟سیگار دارین...که نفس دوستم بالا نمیاد به خدا...که شبش صدام در نمی اومد دیگه،بعدش که رسیدم خونه خبر دستگیری یکی از بچه ها...از کی تا حالا دانشجو با گاز فلفل و قمه میاد دانشگاه؟!
agha shenidam shoma ro kheili aziat kardan!! bar pedareshon lanat!! ye edde mozdor ham jam karde boodan elmosan@ e ma!! tazahorate zede estekbra rah endakhte bodan!! bi sharfa!! vali khoda ro shokr ma ro nazadan!!!
بعضی وقت ها فک می کنم که فرهنگ و اندیشه دیگه جواب نمی ده.
باید تفنگای برنو رو که توی آذربایجان و کردستان تو باغچه خونه ها چالشد دوباره دستمال کشید.
مرگ بر موزدور!
سلام
در مورد کامنت جدیدی که لطف کردی در مورد نوشته‌م گذاشتی:
تقریبا تمام چیزهایی که از من نقل (برداشت) کردی و روش مانور دادی، چیزایی نبود که من نوشته بودم. به تفصیل می‌تونم برات بنویسم، اما شاید بهتر باشه صحبت کنیم. مثلا: (1-قدسی و غیرقدسی کردن علوم و تیشه به ریشه‌ی علوم اسلامی زدن،2-نفی منزلت علوم عقلی یا ارجحیت دادن علوم نقلی و ادبی به آن3-به ترتیب کردن علوم بر اساس ارزش و منزلت آنها (که البته آره یکیش را گفتم بالاتره!)4- خودزنی!!! که به هیچ وجه مرتکب نشدم. مفتخر به معدل17.5در مکانیکم و از انتخابش پشیمان نیستم و احساس خسران از این انتخاب نمی کنم.5-مهندسی خواندن را با نمره گرفتن خلط نکردم. و .........)
ممنون از نقد صریح و روشنت
امیدوارم متأثر از اتفاقات اخیر و چند نقل و اسم و پاورقی که در این نوشته گذاشتم نبوده باشه.
فعلا بای
ضمنا خودت دیدگاه مزخرفی داری!!!
می دونی چیه از ارازل اوباش که توقعی نیست ولی دلم برا اون دانشجوی مادر سلامتی که داره مدرک دکترا شو معلوم نیست داره با کدوم سهمیه ی بسیج می گیره می سوزه که میره پشت وانت با بلندگو میگه حمله به دانشکده و شکستن شیشه و همه ی کثافت کاریاشون کار طرفدارای موسوی بوده....
بیانیه ارتش رو دیدی؟
اگه نه حتما بخونش
yeki a dustam 6 sal barash boridan...
سلام پیمان جون.
مرسی که سر زدی ولی چرا پست جدیدمو نخوندی؟؟؟؟؟؟؟
به امید رهایی دوستانمون.
حال فنی امروز بهتر شد به جاش...نه؟!
دانشگاه محل همه تحولات است ! عجب سر در با مفهومی برای دانشگاه حیف که تحول چیز بی معنی شده.از اولشم نباید معنی دار میشد.
دوران بقا چو باد صحرا بگذشت /تلخی و خوشی و زشت و زیبا بگذشت
پنداشت ستمگر که جفا بر ما کرد /بر گردن او بماند و بر ما بگذشت
(با عرض معذرت از دخالت در ای موضوع)
سامی اس سادن....
  • فروشگاه اینترنتی
  • سلام دوست عزیز اگر وبلاگ یا سایت پربازدیدی دارید، با ورود به وب وکلیک بر روی یکی از لینک ها و ثبت نام در سایت. بعد از گرفتن کد های تبلیغاتی و گزاشتن آن در سایت یا وبلاگ خود، با هر کلیک 500 ریال پورسانت دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قانونی بودن این شرکت به آدرس www.shop6.blogsky.com بروید و برای ورود به سایت بر روی یکی از لینک ها کلیک نمایید و در صفحه باز شده کسب درآمد اینترنتی را بزنید. با تشکر
    ridi! azizam
    تو بیشتر ریدی زد حال دو زاری!
    righoo
    Amooyee kelas chandi
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی